Noutăți

Seminarul Olimpic Regional de Marketing

În perioada 4-5 septembrie, în orașul Porec, Croația, a avut loc cea de-a 4-a ediție a Seminarului Regional Olimpic de Marketing (Olympic Regional Marketing Seminar), reunind Comitetele Naționale Olimpice a 13 țări din Europa Centrală și de Sud-Est: Serbia, Croația, Muntenegru, Slovenia, Slovacia, Republica Macedonia, Albania, Turcia, Cehia, Grecia, Bosnia și Herțegovina, Polonia și Moldova.

Seminarul este organizat anual sub egida Comitetului Internațional Olimpic, la fiecare ediție fiind prezenți și specialiștii CIO ai Departamentului TMS – Television and Marketing Services. Tema discutată în acest an a fost ”Colaborarea la nivel local cu partenerii de TOP”.

Partenerii de TOP ai CIO sunt:

Coca-Cola (din 1928), Atos (din 2001), Dow (din 2010), General Electrics (din 2005), Samsung (din 1988), Mc Donald’s  (din 1986), Omega (din 1936), Panasonic (din 1984), Procter&Gamble (din 2012), Visa (din 1986).

Timp de doar 2 zile, participanții au făcut schimb de cele mai bune experiențe a colaborării la nivel local între CNO și partenerii de Top. Printre cele 13 CNO, cele mai active sunt CNO al Serbiei, Turcie, dar și a României și Ungariei, care nu au fost reprezentate la seminar.

La rândul său, reprezentanții CIO au prezentat informația recentă a politicii CIO în domeniul marketingului, precum și rezultatelor unui sondaj organizat la nivel mondial cu privire la imaginea CIO, a simbolului celor cinci inele intercalate și a Jocurilor Olimpice. Concluzia la care au ajuns analiștii: simbolul celor cinci inele este cel mai recunoscut logo de pe planetă, iar Jocurilor Olimpice cel mai popular eveniment social în lume. Această statistică oferă un motiv în plus pentru potențialii parteneri și sponsori să se asocieze cu Mișcarea Olimpică în orice colț al lumii.

Related Articles

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker