Noutăți

Cornel JOSAN: o fotografie surprinde momentul și nu poate fi recreată

Primul Seminar de Comunicare Digitală ANOC s-a încheiat cu succes, după trei zile de discuții și prezentări captivante și constructive.
La eveniment au participat 74 de reprezentanți din 51 de Comitete Olimpice Naționale (NOC) de pe toate cele cinci continente și din două Asociații Continentale, delegații fiind dornici să împărtășească cele mai bune practici și să învețe cum să îmbunătățească comunicarea digitală.
ANOC Digital Communications Seminar Prague 2024
Republica Moldova a fost reprezentată de Cornel Josan, director marketing al CNOS, care a declarat: „Ne confruntăm cu lipsa creatorilor de conținut sportiv în Republica Moldova. Deși conținutul scris poate fi realizat ulterior, o fotografie surprinde momentul și nu poate fi recreată. Deși nu avem un fotograf acreditat pentru Paris 2024, vom fi pregătiți să oferim informații și conținut de calitate în timp real pe durata Jocurilor. Am stabilit colaborări cu alte NOC-uri pentru a ne ajuta cu fotografiile sportivilor noștri.”
Pe parcursul seminarului, au fost organizate grupuri de discuții pentru a oferi delegaților oportunitatea de a dezbate probleme cheie legate de comunicarea digitală, cum ar fi retenția sportivilor înainte și după Jocuri, strategii editoriale eficiente, gestionarea crizelor și măsurarea succesului.
Back to top button